وبلاگی پر از مطالب جذاب و جالب و آموزنده

بهترین برند های ماشین لباس شویی در سال 2020

يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۰۱ ب.ظ

سلام

حتما شما هم مثل بقیه به دنبال بهترین برند ماشین لباس شویی هستید تا بهترین کارایی رو در عین زیبایی داشته باشه و خیلی هم خرابی کمی داشته باشه.

من در اینجا چند برند برتر سال 2020 رو بهتون معرفی می کنم.

ضمن اینکه علاوه بر اینها ، اگر قصد تعمیر ماشین لباس شویی رو دارید و در کرج هم هستید ، توصیه می کنم به سایت کرج سرما مراجعه کنید.

 

خب بیاین به معرفی بهترین برند های ماشین لباس شویی در سال 2020 بپردازیم :

 

LG WM3500CW

 

شما از LG WM3500CW زیبایی و کارایی را همزمان دریافت می کنید. ضمن اینکه به دلار هم حساب کنیم نسبت به دیگر برند ها حدود 200 دلار هم پس انداز می کنید!

همین این باعث می شود یکی از بهترین انتخاب های ما در خرید ماشین لباسشویی برند ال جی باشد. شما کیفیت بالا ، چرخه شستشوی سریع و عملکرد عالی را به عنوان هدیه خرید این ماشین دریافت می کنید!

آنچه شما به دست نخواهید آورد ، بخاری آب گرم است. بنابراین اگر آب گرم شما خیلی گرم نیست (یا قابل اطمینان نیست) و می خواهید لباس را استریل کنید ، به دنبال مدل های گران قیمت تر بروید. البته این موردی است که می توانید از آن چشم پوشی هم بکنید.

شما همچنین برخی از چیز های فانتزی مانند شروع با تاخیر و چرخه ی از بین برنده آلرژن ها را در این ماشین از دست می دهید. اما شما هنوز ویژگی های خانه هوشمند Wi-Fi را به طور کامل خواهید داشت ، بنابراین می توانید این ماشین را از روی مبل خود رصد کنید و به راحتی از پس انداز پول لذت ببرید.

برخی از کاربران شکایت کرده اند که بعضی از چرخه های شستشو بیش از یک ساعت به طول می انجامد و اینکه کنترل پنل آن سخت است. در عوض خوبی این دستگاه این است که زود به زود به تعمیرکار ماشین لباس شویی در محل احتیاج ندارید.

 

 

Best washing machine: LG WM3900HWA

 

 

Kenmore 41262

 

Kenmore 41262 یک شستشوی اصیل با عملکرد مناسب را به شما ارائه می کند. این بدان معناست که کار بسیار خوبی در شستن لباس شما انجام می دهد اما خیلی ویژگی های فانتزی ندارد. در عوض راندمان آن برای آب و برق بسیار عالی است.

آنچه که با 41262 به دست نمی آورید ویژگی های رده بالایی است که استفاده دیگر ماشین ها را آسان تر و انعطاف پذیر تر می کند. شما هیچ کنترل از راه دور یا ویژگی خانه هوشمند را دریافت نمی کنید ، بنابراین نمی توانید پیشرفت شستشو را از طریق تلفن همراه یا از طریق الکسا و سیری و کورتانا کنترل کنید. ضمن اینکه برخی از چرخه های شستشوی خاص مثل شست و شوی استریلیزه را دریافت نمی کنید ، زیرا هیچ بخاری داخلی وجود ندارد.

در عوض این ماشین لباس شویی ویژگی  Stay-Fresh دارد که می تواند پس از اتمام شستشو تهویه داخلی انجام دهد. این بسیار مفید است چون  اگر شما فراموش کنید که هنگام انجام کار ، لباس را به خشک کن منتقل کنید ، لباس شویی به جای شما این کار را انجام می دهد.
 
 Kenmore 41262 همچنین دارای یک دریچه مغناطیسی است که در هنگام استفاده از آن ، درب را از آن دور نگه می دارد که این موضوع به خشک کردن مخزن کمک می کند تا از چربی و بوی آن جلوگیری کند.
 

Best washing machine: Kenmore Elite 31633

 

 

Maytag MVWX655DW

 

اگر در جایی زندگی می کنید که لوازم خانگی نسبتا گران هستند ، Maytag MVWX655DW بهترین ماشین لباسشویی برای کسانی است که یک ماشین لباس شویی کم قیمت می خواهند.


به گفته بازرسان ، Maytag MVWX655DW دارای ظرفیت 4.3 فوت مکعب ، انتخاب مناسبی برای چرخه های شستشو است و عملکرد مطلوبی را ارائه می دهد. اگرچه مدت زمان زیادی طول می کشد.

چرخه PowerWash در این ماشین برای تمیز کردن لباس ها بسیار موثر است ، اما می تواند بیش از یک ساعت به طول انجامد.

نکته منفی این است که ، مانند اکثر ماشین ها ، این هم خیلی انرژی و آب مصرف می کند. چرخه PowerWash  این ماشین آب زیادی به خود اختصاص داده و برای اجرای آن به نیروی زیادی نیاز دارد. این دستگاه همچنین دارای دیگر ویژگی ها مثل داشتن ویژگی های خانه هوشمند ، بدون تاخیر در زمان و دیگر ویژگی های فانتزی یک ماشین لباس شویی است. 

در کل Maytag MVWX655DW یک ویژگی بسیار خلاصه دارد : بدون دردسر لباس ها را تمیز تمیز می کند!

 

Best washing machines: LG WM3500CW

 

 

 

با تشکر از اینکه مطالعه کردید.

 

منبع :

http://refrigerator-karaj.com/

 
  • فریدون آسا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی