وبلاگی پر از مطالب جذاب و جالب و آموزنده

چگونه موی سالم و خوش حالتی داشته باشیم

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۳ ب.ظ

آیا شگفت انگیز نیست اگر هر روز یک روز مو خوب بود؟ خوشبختانه بدون توجه به نوع موی شما، قفل های شما در هر شرایطی می توانند سالم و درخشان باشند. در این مقاله، شما می توانید برخی از مراحل عمومی را پیدا کنید که می توانید همیشه موهای زیبا داشته باشید. این مقاله همچنین شامل بخش های خاص در مراقبت از انواع مختلف مو است. تمام مراحل را دنبال کنید یا فقط کسانی را انتخاب کنید که برای موهای شما مناسب هستند.



موهای خود را به درستی شستشو دهید. اگر می توانید سعی کنید موهای خود را هر روز شستشو ندهید. حمام های روزانه و دوش موهای خود را از روغن های طبیعی آن برش می دهد. این گفته می شود اگر شما محصولاتی مانند اسپری مو، موش، ژل و محصولات ضد انجماد را اعمال کنید، این باعث ایجاد موهای شما می شود و باعث می شود توزیع روغن های طبیعی موهای خود را متوقف کنید. توصیه می شود که موهای خود را از موهای خود بطور مرتب مورد نیاز خود بشوید. اگر هرگز از محصولات مو استفاده نکنید، ممکن است هرگز از شامپو استفاده نکنید و موقتا موهای خود را بشویید.

    ماساژ پوست خود را با شامپو، نه با تهویه مطبوع. این را برای 40 ثانیه قبل از شستشو انجام دهید. اگر موهای چرب دارید، یک بار دیگر این فرآیند را تکرار کنید (با شامپو، تهویه ندهید). هنگامی که شما بالای سر خود را ماساژ می دهید، گردش خون افزایش می یابد و همچنین به جلوگیری از شوره سر کمک می کند. اگر موهای شما فورا و یا موجی باشد، از شامپو سولفات و سیلیکون استفاده کنید. شامپوهای بدون سولفات به جلوگیری از سرفه کمک می کنند.
    تهویه مطبوع را در دست خود قرار دهید و از راهنمایی موهای خود را به ریشه بمالید. اگر میخواهید موهای نرم تر مانند ابریشمی را انتخاب کنید، تهویه هوا را در موهای خود را چند دقیقه قبل از آن که آن را شستشو کنید، ترک کنید.
    سعی کنید موهای خود را در جالبترین تنظیم که راحت است یا حداقل آن را شستشو دهید آب شستشو دهید. این مهر و موم کوتوله مو (لایهی دورتر از شفت مو) و قفل در رطوبت، و آن را shinier. اگر موهای خیلی چرب یا کثیف دارید، گاهی اوقات می توانید از آب داغ استفاده کنید. در هر صورت، شستشو را در آب سرد درجه حرارت برای شستن نهایتا سعی کنید.




موهای خود را با سشوار خشک کنید. اگر شما از آنها به درستی استفاده کنید، خشک کن ها می توانند بیشتر از خشک شدن هوا استفاده کنند. هنگامی که موهای خود را خشک می کنید، آن را در یک محیط سرد قرار دهید و فاصله آن را نگه دارید تا آن را از هر گرما محافظت کنید. اگر خشک کن خیلی کم نزدیک است، آب موی شما می تواند گرم شود و به موها آسیب برساند. به همین دلیل است که خشک کن ها بد هستند، اما اگر آنها را به درستی استفاده کنید، می توانند بسیار مفید باشند. اگر می توانید، موهای خود را با گرما تا آنجا که می توانید خشک کنید. آن فقط موهای شما را آسیب خواهد دید.

     پس از دوش گرفتن، موهای خود را با یک حوله بیرون بکشید. موهای مرطوب شکننده تر هستند و انقباض می تواند رشته های موی شما را از بین ببرد یا از بین برود.
     هنگام مواجه شدن با خشک کردن موهای خود را از اسپری حفاظت حرارتی استفاده کنید. شما همچنین باید از اسپری حفاظت در هنگام استفاده از غلطک های گرم یا یک آهن صاف یا یک آهنربای پیچش یا حلقه یا GHD استفاده کنید.




اجتناب کنید از شانه کردن موهای خود را در حالی که مرطوب است. موهای مرطوب کشنده است و تمایل به شکستن دارد. همچنین موهای خود را بیش از حد بریزید مردم می گویند که 100 گرم سوزش در روز شما باعث شل شدن آن می شود، اما این یک افسانه است. مسواک زدن موهای شما خیلی سبب شکستن موهای شما می شود. هنگامی که موهای خود را برسید، قلم موی طبیعی را مانند یک برس موی گراز سعی کنید. این برس ها روغن را در طول موهای خود توزیع می کند تا آن را نرم تر و شفاف تر کند. فقط بر روی موهای خیس استفاده کنید. مو را برای موهایتان مناسب تر کنید.


منبع :

https://www.wikihow.com/Have-Great-Hair


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی